Skip to main content

Ik heb zojuist 4 tickets gekocht groepsticket daluren. Maar kan ik er nog 1 bij bestellen?

Nee, u kunt niet achteraf een extra persoon toevoegen aan de groep.

Als je ze niet geopend hebt, kun je contact opnemen de klantenservice via telefoon, Twitter, Facebook of chat met de vraag of je ze kunt annuleren om daarna voor 5 te boeken. Bedenk wel dat geld terug uit coulance is,volgens de voorwaarden is restitutie of wijzigen niet mogelijk.

Ik wil graag 14 september met 2 personen weg met een groepticket, als ik een retour neem kan ik dan op 15 september weer terug met dezelfde ticket? 

Ik wil graag 14 september met 2 personen weg met een groepticket, als ik een retour neem kan ik dan op 15 september weer terug met dezelfde ticket? 

Nee.

Je hebt 2 enkeltjes nodig, 1 voor de heenweg voor de 14e en 1 voor de terugweg op de 15e.

Let op, wijzigen en restitutie is na aankoop niet mogelijk. Koop de tickets niet te vroeg en open ze pas op de dag van vertrek.

Het kan wel op 15 september na middernacht tot 04.00 uur. Maar niet langer. Op deze  manier kun je nog wat later terug met een late trein als die er is. Een ticket is geldig op de dag zelf en de vier uur na middernacht die daar nog op volgen. Wilt u  na vieren reizen dan moet u een nieuw kaartje kopen.

Reageer