Na een omstandig heiden van een overlijden kon il op 1juni 2024 niet reizen naar mijn besteming kan ik mijn geld trug krijgen mijn kaartje was maastricht eindhoven samen met mijn zoon en dochter
Het beleid van NS is dat er geen geld wordt teruggegeven voor online gekochte tickets, omdat NS niet kan nagaan of ze niet toch gebruikt zijn. Dit geldt in alle gevallen, ongeacht de reden.
De enige mogelijkheid die u hebt, is om rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice en uw situatie voor te leggen aan een medewerker van NS. Die kan op basis van coulance besluiten u tegemoet te komen, maar NS is daartoe dus niet verplicht.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Allereerst gecondoleerd met deze omstandigheden. Helaas worden online gekochte kaartjes niet teruggegeven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.