beantwoord

help

  • 27 January 2022
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb op het moment door een oplichter geen toegang naar mijn rekening maar krijg de facturen van jullie of ik voor 31 Jan wil betalen. Wat kan ik doen dat mijn abonnement niet wordt gestopt. Mvg

icon

Beste antwoord door rvdborgt 27 January 2022, 12:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik zou denken:

  1. Een papieren overschrijving gebruiken.
  2. Bij de bank rechtstreeks geld storten op de rekening van NS.
  3. Telefonische overschrijving?

In feite moet je bij je bank checken wat de mogelijkheden zijn.

Ik heb op het moment door een oplichter geen toegang naar mijn rekening maar krijg de facturen van jullie of ik voor 31 Jan wil betalen. Wat kan ik doen dat mijn abonnement niet wordt gestopt. Mvg

Het lijkt me dat je daarvoor de bank moet bellen aangezien ik aanneem dat zij de toegang naar je rekening hebben geblokkeerd. 

Hallo Laupie en welkom bij de NS Community,

 

Wat naar zeg dat je rekening is geblokkeerd. Je kan zoals aangegeven het beste even contact opnemen met je bank. Die hebben ongetwijfeld wel een oplossing voor handen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Badge +3

Wie een rekening betaalt maakt niet uit, dus je zou ook nog iemand anders kunnen vragen om het voor te schieten.

Vermeld bij overboeking het betalingskenmerk (16 cijfers, in geval van een acceptgiro) of je factuurnummer (12 cijfers) als omschrijving.

Het IBAN van NS staat op een acceptgiro of in de e-mail. Hou verder rekening met een verwerkingstijd van 2 werkdagen, dus als je vóór 31 januari betaald moet hebben (geld moet binnen zijn bij NS) kan je dat het beste vandaag of uiterlijk morgen (vrijdag) doen.

Reageer