Skip to main content

Goedeavond ik heb net een ticket gekocht maar hij staat niet in me app en kan hem ook niet downloaden 

Hallo Oskar zawadzki en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega´s kunnen de ticket dan naar je toe sturen.


Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega´s kunnen de ticket dan naar je toe sturen.

Denk niet dat dat gaat helpen… https://x.com/NS_online/status/1848420692179517532

Er is op dit moment een storing in de NS-app waardoor het uploaden van de tickets niet lukt. Mijn collega's werken hard aan een oplossing voor dit probleem, zodat het zo snel mogelijk verholpen is.

Of:

Als je het ticket geprint mee kunt nemen, kan je op deze manier alsnog met dit ticket reizen. Anders wil ik je vragen om ons even een privébericht te sturen.

En vele andere. Jammer dat tonen als pdf niet meer geldig is, de code is hetzelfde en kan je niet mee rommelen. Bovendien geven telefoons vaak helemaal niet de optie om het te downloaden/printen.


Reageer