Mijn jongeren dag kaart heb ik betaald maar hij staat niet in de app hoe kan dit?
Bladzijde 1 / 1
De laatste tijd zijn hier meer problemen mee. Je zou binnen 15 minuten een mail moeten krijgen met een link waarmee je het kaartje in de app kunt zetten.. Dat kan soms ook een uur duren. Je kunt het beste telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met de klantenservice.
Hallo Feie en welkom bij de NS Community,
Heb je hem inmiddels al ontvangen? Anders kan je, zoals MoDe aangaf, het beste contact opnemen met de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.