Ik heb net perongeluk een kaartje voor de verkeerde dag gekocht, voor vandaag in plaats van morgen en ik heb het kaartje nog niet gebruikt. Is dat mogelijk
Etickets kunnen na aankoop niet meer gewijzigd of geannuleerd worden omdat NS niet kan controleren of ze wellicht toch niet gebruikt worden. Dat staat overigens duidelijk vermeld als je een eticket koopt.
Alleen als je het ticket nog niet hebt gedownload kun je contact opnemen met de Klantenservice en kan er wellicht wat aan gedaan worden.
Als u de ticket op een zeer laat tijdstip heeft gekocht, dusdanig dat de reis niet meer is te maken, kunt u geluk hebben, maar succes is absoluut niet gegarandeerd. Maak dan wel meteen duidelijk dat het om die situatie gaat. 030 7515155.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.