Hoi! ik heb net mijn jongerendagkaart besteld maar ik heb hem perongeluk voor vandaag gedaan ipv morgen. Zou dit veranderd kunmen worden?
Hoi KristyvanVoorst, en welkom op de NS Community!
Helaas kan ik niet met je meekijken naar wat er wel en niet mogelijk is. Mijn advies is om contact op te nemen met de Klantenservice.
Als u hem heeft gedownload dan wel geopend, dan is veranderen niet meer mogelijk. Het is niet na te gaan of u reist met de kaart of niet, en u zou als u een nieuwe kaart zou kunnen krijgen gewoon op twee dagen kunnen reizen voor de prijs van een. Dat doet NS standaard niet.
Klantenservice bellen heeft wel zin als u hem laat in de avond heeft besteld en de reis de facto niet meer mogelijk is. Dat is een van de weinige opties waarbij het nog een enkele keer kan lukken. Als fraude in welke vorm dan ook mogelijk is, is er geen teruggave.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.