Beste ns ik heb gisteren een kaartje bij u een ns dagkaart gehaald voor 7.60 euro en die deed het niet want er stond dat het kaartjebniet geladen kon worden dus hij deed het niet wet u wat dit kan zijn hoor graag van u
Met vriendelijke groet,
Joep
Beste ns ik heb gisteren een kaartje bij u een ns dagkaart gehaald voor 7.60 euro en die deed het niet want er stond dat het kaartjebniet geladen kon worden dus hij deed het niet wet u wat dit kan zijn hoor graag van u
Met vriendelijke groet,
Joep
Welkom op onze NS Community, Joep8060 Vervelend dat het ticket niet geladen kon worden. Hoe heb je dit nu opgelost? Ik kan hier helaas niks voor je betekenen. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Hallo ns,
Ik heb vanmiddag een kaartje gekocht op de app maar heb na het betalen niks gekregen, pas na de 2e keer kopen stond de ticket in me app.
het gaat over de Jongere dagkaart ticket.
Ik zie zo snel mogelijk een reactie terug!
Het antwoord is niet veranderd in twee dagen.
Welkom op onze NS Community, Joep8060 Vervelend dat het ticket niet geladen kon worden. Hoe heb je dit nu opgelost? Ik kan hier helaas niks voor je betekenen. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.