beantwoord

kaartje

  • 18 December 2023
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Goededag 

ik heb nooit en mailtje van van mijn treinkaartje het  stond meteen in mijn reizen op mijn iPad maar nu krijg ik het niet op mijn iPhone .

kunt u zeggen hoe ik dat moet doen .

Graag hoor ik van u.

Groet F Docter

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 December 2023, 20:20

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de mail opnieuw te laten sturen als u die niet ontvangen hebt. Dan kunt u de mail op uw iPhone openen en dan het kaartje in de app laden.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Badge +3

Welkom @Freekie53 

Na bestellen van een e-ticket zou je altijd een e-mail moeten krijgen, maar wellicht kreeg je voorheen ook meteen de optie om ticket het in de NS app te importeren (of downloaden om te printen)?

Dat laatste werkt op zich prima als je tijdens het bestellen de taal op Engels hebt staan, maar bij Nederlands werkt(e) het niet en moest je op de e-mail wachten.

Neem inderdaad contact op met de Klantenservice, die kunnen de e-mail nasturen.

Reageer