Ik had gister op rotterdam centraal een kaartje voor iemand gekocht waarmee ik was maar was uiteindelijk niet nodig want ze telefoon viel uit toen moesten we kaartje komen maar op het laatste moment kwam ze telefoon weer aan maar had ze kaartje al gekocht
Welkom bij de NS Community!
Als je een e-ticket hebt én een kaartje voor hetzelfde traject uit een automaat (want telefoon deed het niet meer) heb je een (hele kleine) kans dat de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook) een van de twee wil vergoeden.
Moet je wel aan kunnen tonen dat het kaartje uit de automaat gekocht is via dezelfde bankrekening als waarmee het e-ticket betaald was.
En dan nog, het ligt er maar aan of ze je geloven. Als jij een e-ticket hebt en eenzelfde kaartje voor iemand anders erbij koopt bij een automaat is er natuurlijk geen reden om ook maar iets te vergoeden. Wie er op het kaartje uit de automaat reist is namelijk niet aan te tonen.
Een e-ticket wordt niet vergoed. Een kaartje uit het automaat wel, als u er de volgende dag mee naar het loket gaat, dat kan in Rotterdam CS, en blijkt dat er niet mee is ingecheckt. Heeft u wel een incheck, dan is het einde oefening. Zie verder de opmerking van
Ja, een ongebruikt kaartje uit een automaat kan altijd vergoed worden (ze telefoon deed het weer).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.