beantwoord

Kaartje niet geprint

  • 21 October 2021
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Beste NS,

enige weken geleden heb ik een reis moeten maken van Nijmegen naar Maastricht erg vroeg in de ochtend. Bij station aangekomen kwam ik er achter dat ik mijn OV-kaart (met weekabbonement) was vergeten, dus probeerde ik een retourkaartje te kopen om dit later terug te vragen (gezien ik wegens tijdsredenen de volgende trein moest halen). De automaat accepteerde mijn betaling (en het bedrag is afgeschreven van mijn rekening), maar ik kreeg zowel het kaartje niet als de bon. Nu zit ik met de vraag hoe ik dit zou kunnen terugvragen, gezien het kaartje/bon ontbreekt maar ik wel een bedrag heb overgemaakt naar NS.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jasper

icon

Beste antwoord door Aurora NS 21 October 2021, 20:23

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Jaspe_r, en welkom op de NS Community!

Balen dat je een kaartje moest kopen op het station. Zeker als het kaartje dan ook nog niet uitgeprint wordt. Op de kaartautomaat zelf staat een nummer dat je kunt bellen in zulke situaties. Zij kunnen je dan ter plekke verder helpen.
Nu kan ik me voorstellen dat je daar niet altijd tijd voor hebt, zeker als je al lang en breed ingecheckt had willen zijn. Hoe heb je nu uiteindelijk gereisd?
Ik wil je in dit geval adviseren contact op te nemen met de Klantenservice. Je hebt de keuze tussen Twitter, Facebook en de Live Chat. Als je ze een bankafschrift stuurt kunnen ze met je meekijken naar de mogelijkheden. Stuur ook je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres mee voor een snelle afhandeling!

Reageer