Skip to main content

Mijn laatste keuzedag van de 7 loopt 25 oktober af. Als ik deze op 24 oktober nog op de kaart zet kan ik er dan bijv..op 2 november nog mee reizen?

 

  

 

Zie de opmerking onderaan.

 

 

 


Als 25 oktober jouw abonnementverlenging is, dan kun je er tot 25 oktober meereizen. Op 25 oktober vervalt deze.


Ja, dat kan maar er gaat wel eens wat mee mis op de laatste dag, dus zet hem er op 23 oktober op. Uw Dalvoordeelabonnement moet nog geldig zijn op 2 november, dan mag u er nog mee reizen.

Is het echt zo dat je met deze truc de geldigheid van de keuzedag kunt verlengen tot na de vervaldatum?


Nee dat is inderdaad niet zo, ik verkeek me even. Duchesse kan er op 2 november niet mee reizen. Ik ging uit van de ingangsdatum zoals we gewend waren. Het gaat hier om een einddatum. Tamzin, mijn dank.

 

 


Hallo NS,

Ik heb 8 keuzedagen tegoed. De eerste is geldig tot 14 deember, de andere 7 keuzedagen zijn allemaal geldig tot 16 februari. Hoe kan dat?????????

En hoe kan ik de keuzedagen inzien in de app? 


Hallo NS,

Ik heb 8 keuzedagen tegoed. De eerste is geldig tot 14 deember, de andere 7 keuzedagen zijn allemaal geldig tot 16 februari. Hoe kan dat?????????

En hoe kan ik de keuzedagen inzien in de app? 

De eerste is nog van dat ze per 2 maanden werden verstrekt. Die 7 tot 16 februari krijg je in 1x en lopen gelijk met jouw abonnementsverlenging.


Wel vreemd dat de datum van de maand verschilt, want als je contractjaar vanaf 16 februari loopt zou die ene Keuzedag to 14 december in ieder geval tot en met de 15e (of tot de 16e) geldig moeten zijn, toch?


De laatste dag was tijdens de tweemaandenregeling niet opneembaar er bovendien klopte de aanduiding tot en met niet. Dat is gecorrigeerd, want het kan nu wel, en dat treedt er een verschuiving op.


Oke, maar van die tweemaandelijkse Keuzedagen zou er dan behalve die tot 14 december ook nog eentje tot half februari moeten zijn (plus eventueel de jaarkeuzedag)?

Dan zou er later nog eentje beschikbaar moeten komen voor half december 2024 tot half december 2025.

Of kon je die het afgelopen jaar nog willekeurig opnemen (dus niet alleen degene die het eerst verloopt), bij een NS automaat?


Nee, je moest ze opnemen voor de eindatum, eigenlijk twee dagen ervoor vanwege het bekende tot en met gedoe, wat dus niet klopte, de laatste dag was de keuzedag niet meer op te nemen.


Reageer