Ik heb vandaag een kinderdagkaart gekocht voor 29 december maar toen ik bij mijn tickets keek stond er niks, komt het er morgen pas te staan of is er iets mis gegaan?
Normaal gesproken zou je binnen enkele minuten een mail moeten krijgen met het ticket, maar veel langer dan dat zou het niet moeten duren. In sommige gevallen wil de mail nog wel eens in de spam terecht komen, dus check die ook even.
Als het na een uur steeds nergens zichtbaar is, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er is misgegaan.
Hallo MaxHameete. Welkom bij de NS Community!
JurgenH heeft hier al het goede antwoord gegeven. Een E-ticket krijg je normaal binnen 15 minuten binnen. Zou dat niet het geval zijn dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Een tip: In de omschrijving van je betaling staat een ordernummer. Pak dit er alvast bij voordat je belt zodat je meteen geholpen kan worden!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.