klacht couponscode niet kunnen verzilveren

  • 2 March 2023
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

 

Beste,

 

Ik heb de code verzilverd en wilde een meereis retour bestellen, maar kreeg iedere keer een foutmelding. Nu heb ik al 3 dagen mijn kind teleurgesteld terwijl ik al een uitje heb geboekt en ook vrienden die op ons stonden te wachten bij de bestemming. De code zou tot 31-03-2023geldig zijn en ik kan het niet verzilveren. 

Heb vandaag meerdere malen met de klantenservice gebeld en zij vertellen mij dat er genoeg codes zijn gegeven en daarom lukt het niet. Ik vind dit onzin, ik heb de code al op 14-02-2023 aangevraagd en gekregen en zou nu tot 31-03-2023 geldig zijn en tot die tijd zou ik het kunnen gebruiken, maar het werkt niet en ik kan nergens lezen dat de code een limiet heeft. 

Ik zit nu zonder kaartje en heb mijn vrienden en mijn kind moeten teleurstellen terwijl we samen zouden reizen. 

Ik vind dit geen manier van NS die zijn klanten iets belooft en dan niks werkt en niet eens de afspraak niet nakomt. Ik heb mijn geld nu kwijt voor het uitje en kan niet ernaar reizen. 

Daarom doen ik een klacht in bij NS voor de overlast en dat ik niet eens kon reizen terwijl ik vanuit ging dat ik de code kon gebruiken. 

Daarom vraag ik een tegemoetkoming van de NS. 

Met vriendelijke groet,

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Een tegemoetkoming zul je via deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet krijgen, dat zul je via de klantenservice moeten regelen, al denk ik niet dat je daar een tegemoetkoming krijgt omdat je de reis niet kon maken vanwege een niet werkende code.

Een klacht kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat indienen bij NS klantenservice.

Ik vind dit heel grappig dat je mij doorverbindt naar chat of telefoon. Beide meerdere malen geprobeerd. Chat word ik niet doorverbonden met een medewerker en telefonisch sturen ze mij naar de website. Heel fijn van het kastje naar de muur. 
mij kon mijn reis niet doorzetten omdat de code niet werkte en moest met de auto gaan omdat een kaartje die mij beloofd werd niet kon kopen. 
dank je NS met zijn misleiden van de klanten. Je betaalt je blauw en als je de klantenservice moet bellen voor een fout die door NS is gemaakt zeggen jullie, nee we kunnen niet helpen. Waardeloos dit

Reageer