Klacht Keuzedagen

  • 4 March 2023
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Hierna vermelde is schandalig: wij oude senioren konden met corona en later ook treindrukte, niet reizen. Wel altijd alles betaald. Nu geen compensatie 2020-2021-2022 en ZELFS KEUZEDAG FEB2023 IS AL VERLOPEN. DAT KAN NIET ZIE ONDERSTAAND BERICHT VAN NS ZELF AAN IEMAND IN DE COMMUNITY. ZWARE KLACHT. WIJ WILLEN COMPENSATIE EN ZEKER OOK ONZE KAART VAN FEBR2023 GELDIG VOOR DIT HELE JAAR!!  RE ns op Rizana: "Rizana NSOud Moderator1341 reacties2 jaar geledenANTWOORD Goedenavond Antje hop, en welkom bij de NS Community.  Ik snap dat je op dit moment liever geen uitstapjes maakt en dus jouw keuzedagen niet meer gebruikt dit jaar. Dat is inderdaad zonde, maar hier kan ik je helaas niet voor compenseren. Keuzedagen die vanaf 30 oktober worden uitgegeven zijn 12 maanden geldig. Hopelijk kunnen we snel weer als vanouds met de trein op pad.


4 reacties

Hoi olifantje en welkom bij onze Community.

Het bericht van Rizana wat je citeert is al even oud (Rizana is al even geen moderator meer) en de Keuzedagen hebben uiteindelijk wel weer een beperkte geldigheid gekregen. Een eenmaal vervallen Keuzedag is helaas vervallen en dit kan over het algemeen niet worden gecompenseerd.

Verder moet ik ook benadrukken dat deze Community gemaakt is als plek waar reizigers geholpen worden door andere reizigers. We hebben geen toegang tot je klantgegevens en kunnen je dus niet assisteren met de geldigheid van jouw Keuzedagen en eventuele compensatie. Daarvoor is het echt beter om contact op te nemen met de klantenservice via telefoon, chat of social media.

Dank voor de informatie. Wij zijn niet ingelicht in wijziging geldigheidsduur keuzedagen!

U kon wel reizen in coronatijd, want voor noodzakelijke reizen kon u nog steeds de trein gebruiken. Dat u dat niet deed, is uw eigen keuze.

Als u aan de telefoon net zo schreeuwt als hier online, gaat u zeker geen compensatie krijgen.

Badge +3

Als u aan de telefoon net zo schreeuwt als hier online, gaat u zeker geen compensatie krijgen.

Ik was al afgehaakt bij ‘wij oude senioren

Tja, die konden niet (want druk zeg die corona treinen!) reizen… 🤣

Reageer