op een “gratis” (1,50 euro) 1e klaskaartje staat enkele reis
ik neem aan dat ik ook ermee terug kan reizen
volgens mij is het een dagkaart!
klopt dat?
op een “gratis” (1,50 euro) 1e klaskaartje staat enkele reis
ik neem aan dat ik ook ermee terug kan reizen
volgens mij is het een dagkaart!
klopt dat?
Hoi e.essenstam,
Het is me even onduidelijk wat voor kaartje je precies bedoelt. NS heeft nogal wat soorten kaartjes, upgrades, meereisretouren, dagkaarten, enz., met elk hun eigen voorwaarden.
Kun je iets specifieker zijn om wat voor ticket het gaat en hoe/waar je deze hebt gekocht?
Als het een upgrade is dan is het het een dagkaart. Bij een upgrade moet je nog wel een vervoersbewijs 2e klas hebben.
Als je bij het ‘verzilveren’ van die upgrade een traject moest invullen kan het zomaar om een enkele reis gaan.
Als er enkele reis op de ticket staat dan gaat het om een enkele reis. Anders zal er dagretour op staan.
Als er enkele reis op de ticket staat dan gaat het om een enkele reis. Anders zal er dagretour op staan.
Je hoeft helemaal geen traject in te vullen, dus is het een dagkaart. De tekst ‘enkele reis’ op de bestelpagina klopt gewoon niet. Zie het andere topic over die verwarring.
Maar dat zal dan niet op de ticket zelf staan.
Maar dat zal dan niet op de ticket zelf staan.
Nee, precies. Cosmetisch foutje dus. Mijn antwoord van eergisteren bij deze ongedaan gemaakt (geen idee wie het gemarkeerd had).
Ik had zojuist mijn antwoord gemarkeerd, die je weer ongedaan hebt gemaakt. Foei!
Er wordt geen traject gevraagd. Hoe kan het dan een enkele reis of zelfs een dagretour zijn? Want voor een enkele reis of een dagretour moet je een begin en eindstation invullen. Zonder dat is niet te controleren of iets een enkele reis (of dagretour) is.
De voorwaarden geven bovendien aan:
• Geldig voor 1 dag voor 1 persoon in combinatie met een geldig 2e klas vervoerbewijs.
Nergens wordt in de voorwaarden er gesproken over een enkele reis (of dagretour).
Ik weet even niet zeker of TS het wel over de Wintercity actie heeft aangezien TS 1,50 euro vermeld in zijn vraag. Op de ticket van de Wintercity staat niet dat het om een enkele reis gaat, of mis ik nu weer een foutje?
Op de ticket van de Wintercity staat niet dat het om een enkele reis gaat, of mis ik nu weer een foutje?
Tja, met het aantal fouten is het niet gek als je er eentje mist. Doen we volgend jaar een bingo?
Als je de code voor de Wintercity 1e klas upgrade verzilvert staat er op die bestelpagina bij type reis “Enkele reis”. Datzelfde staat er bij de 1e klas upgrade van de verjaardagsmail, die volgens de info in de mail voor 1 dag is en waar je ook geen begin en eindstation op kan geven. Die verjaardagsupgrade kost €2,50. Welke andere upgrades er zijn voor €1,50 weet ik niet en ook niet of TS misschien een verkeerd bedrag heeft aangegeven.
Maar TS reageert niet meer en kan dus niet aangeven om welke upgrade het gaat en of daar wel of niet een traject moet worden ingevuld, dus komen we niet verder. Wat wel zo is dat op zowel de upgrade van Wintercity als die van de verjaardagsmail bij verzilveren “Enkele reis” staat terwijl de info/voorwaarden aangeven dat het voor 1 dag is.
Upgrade Wintercity
Upgrade van verjaardagsmail die ik (ten onrechte) in juli ontving.
Ik ga het doorzetten. Hopelijk kan het nog worden aangepast.
Doe mee met ons nieuwe spel !
Alleen bij de Nederlandse Spoorwegen !
Raad-je-kaartje !
WIE heeft nu eigenlijk WAT gekocht ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.