beantwoord

Link om E ticket op te halen werkt niet.

  • 4 July 2022
  • 9 reacties
  • 794 Bekeken

Link in mail werkt niet, kan mijn E ticket niet ophalen en laden in de NS app op mijn mobiel. Reis vandaag om 16.00 uur, hoe nu verder??

icon

Beste antwoord door Robert B 5 July 2022, 19:59

Bekijk origineel

9 reacties

Welkom op onze NS Community Lidwien10. Jammer dat het niet goed lukt. Lukt downloaden als pdf. wel?

Reputatie 7
Badge +1

Welkom op onze NS Community Lidwien10. Jammer dat het niet goed lukt. Lukt downloaden als pdf. wel?

Nee, want de Nederlandse pagina (waar de downloadlink op staat) waar je naar wordt doorgestuurd na de betaling, werkt al maanden niet meer, zo weten we uit andere berichten op dit forum.

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze NS Community Lidwien10. Jammer dat het niet goed lukt. Lukt downloaden als pdf. wel?

Nee, want de Nederlandse pagina (waar de downloadlink op staat) waar je naar wordt doorgestuurd na de betaling, werkt al maanden niet meer, zo weten we uit andere berichten op dit forum.

Is dat zo? Met verzilveren van codes via de website krijg ik gewoon de download pagina. Mogelijk werkt het anders als je via de app bestelt?

Als ik een reiziger in de app een eticket zie bestelling, wordt die na betaling direct geladen in de app. Ook krijgt de reiziger er nog een mail van. De mail heeft vaak een vertraging, maar ik heb toch echt vaak met "boefjes" te maken die ff snel een kaartje kopen.

Badge +3

Als ik een reiziger in de app een eticket zie bestelling, wordt die na betaling direct geladen in de app. Ook krijgt de reiziger er nog een mail van. De mail heeft vaak een vertraging, maar ik heb toch echt vaak met "boefjes" te maken die ff snel een kaartje kopen.

Gaat het dan om een Jongeren Dagkaart Daluren? Dat lijkt inderdaad een ‘in-app’ aankoop te zijn.

Bij andere e-tickets is er nog een handeling nodig (downloaden of importeren in de app) maar daarvoor hoef je als het goed is inderdaad niet op de de e-mail te wachten.

Ik had dit ook, helpdesk had geen oplossing. workaround is mail openen op je gsm dan werkt de optie toevoegen aan e-tickets wel. Via computer werkt die opties niet.

Reputatie 7
Badge +3

Ik had dit ook, helpdesk had geen oplossing. workaround is mail openen op je gsm dan werkt de optie toevoegen aan e-tickets wel. Via computer werkt die opties niet.

In de app zetten kan alleen via de telefoon waar die app op staat. Dat gaat inderdaad niet via de computer.

Probleem met het ophalen van de eticket; heb betaald voor een meereisretour voor 20 augustus. De e-mail die ik heb ontvangen bevat een gele knop om je eticket op te halen werkt dus niet. Ook de link kopiëren en plakken doet het niet.Gisteravond gebeld met Joelle van NS klantenservice en deze kon mij ook niet verder helpen, na een half uur aan de telefoon?? Hoe nu verder??

Goedemorgen luckyluke en welkom bij de NS Community.

Het niet werken van de gele knop in de e-mail is een probleem afhankelijk van de e-mail provider waar je gebruik van maakt, ik heb hetzelfde probleem. Dat is echter ook de reden waarom er een volledige link in de e-mail is geplaatst en die zou gewoon moeten werken, dit is een rechtstreekse link naar de pagina waar je jouw tickets kunt afhalen.

Als ook dat niet werkt kun je proberen om contact op te nemen met onze Klantenservice via een tekstueel kanaal (chat of Social Media), mijn collega's kunnen dan proberen om die link via dat kanaal te sturen. Alle contactopties vind je hier.

Reageer