Skip to main content

Als trouwe NS klant word ik gewaardeerd. Op 13 aug'23 krijg ik een mail” Vaste klanten verdienen voordeel”. Ik mag ik voor €9,95 iemand op een zgn. meereisretour laten meereizen. Aanbieding is 2 maanden beschikbaar, dus t/m 12 okt. Als ik het meereisretour wil bestellen krijg ik als antwoord “Helaas! De pagina die je zoekt hebben wij niet gevonden". Hoe het meereisretour te bestellen?

Die twee maanden zijn vanaf het begin van de aanbieding, niet vanaf het moment dat u de brief kreeg. U kunt nu geen meereisretour meer bestellen. 

De actie is voortijdig stopgezet. Dien een klacht in via de klantenservice. Je bent niet de eerste die geen meereisretour meer kan bestellen.

Die twee maanden zijn vanaf het begin van de aanbieding, niet vanaf het moment dat u de brief kreeg. U kunt nu geen meereisretour meer bestellen. 

Dat is niet wat in de mail stond, daar stond 60 dagen na ontvangst van de mail. Deze mails zijn vanaf eind vorig jaar (oktober/november) verstuurd naar iedere keer een andere groep klanten, ik kreeg deze in januari. Zie ook het archived snapshot van de actiepagina https://web.archive.org/web/20230417064311/https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour.html

Maar er kan nu inderdaad geen Meereisretour meer worden besteld, omdat op de pagina waar deze besteld kon worden het kalendertje met de te kiezen datum op een gegeven moment niet verder ging dan 1 september en dat werd zo half augustus ineens vervroegd naar uiterlijk 21 augustus. En nu 21 augustus al geweest is is de bestelpagina niet meer beschikbaar. Dan is het natuurlijk niet kies om dan nog aanbiedingsmails te versturen met daarin aangegeven dat je tot 60 dagen na ontvangst van de mail een Meereisretour kan bestellen en gebruiken. Er zijn intussen al meer trouwe klanten blij gemaakt met deze dooie mus, zie ook de overige topics hierover. 

Dat is inderdaad niet netjes, het was me ontgaan in een periode van inactiviteit.;-)

Zie ook 

Die weg=weg werkte nog eventjes net iets beter dan weg=waar dan 🤔

En dat is maar één van de klachttopics, daarnaast zijn er nog wat klachten hierover in het topic over de Meereisretour van de Weg = Weg weken geplaatst.

Hier nog een topic die ik even snel kon vinden. 

Reageer