Als trouwe NS klant word ik gewaardeerd. Op 13 aug'23 krijg ik een mail” Vaste klanten verdienen voordeel”. Ik mag ik voor €9,95 iemand op een zgn. meereisretour laten meereizen. Aanbieding is 2 maanden beschikbaar, dus t/m 12 okt. Als ik het meereisretour wil bestellen krijg ik als antwoord “Helaas! De pagina die je zoekt hebben wij niet gevonden". Hoe het meereisretour te bestellen?
Antwoord
meereisretour
Beste antwoord door Thom
Die twee maanden zijn vanaf het begin van de aanbieding, niet vanaf het moment dat u de brief kreeg. U kunt nu geen meereisretour meer bestellen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
