Skip to main content

Ik heb op 15 augustus een mail van de NS gekregen dat ik een meereisretour kon kopen met een geldigheid van twee maanden. In dat bericht wordt geen melding gemaakt van de datum van aanschaf.

Nu wil ik 6 oktober gebruik maken van het meereisretour, Dit is binnen twee maanden na 15 augustus.

Helaas kan ik geen kaartje meer kopen, omdat de actie is afgelopen.

Hoe kon ik weten dat ik meteen een kaartje moest bestellen? En wat als ik er dan geen gebruik van heb kunnen maken?

Hey Yvonne V. en welkom bij de NS Community! 

Vreemd dat de actie nu verlopen is terwijl je nog wel binnen de twee maanden zit. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice via de chat, X of Facebook zodat je een print screen van de e-mail mee kan sturen? Dan kan er gekeken worden naar een oplossing hiervoor.

Ja, heel vreemd van NS om half augustus abonnementhouders een aanbieding voor een Meereisretour te sturen terwijl toen de laatst mogelijk te gebruiken datum al was beperkt tot 1 september en vervolgens nog verder vervroegd werd naar 21 augustus.

Hier zijn al meerdere klachten over geweest.

en vanaf pagina 2 in het topic over de meereisretour van de Weg=weg weken staan nog meer klachten van abonnementhouders die misgrepen bij de aanbieding voor abonnementhouders (misschien wat verwarrend dat ze niet in het juiste topic zijn geplaats). Eén persoon heeft daar dmv een PM aan LauraNS een vervangende code ontvangen. Lijkt me niet meer dan netjes dat @Yvonne V. die ook ontvangt. 

Reageer