Skip to main content
Antwoord

melding bij opvragen code samenreiskorting

  • February 19, 2024
  • 6 reacties
  • 364 Bekeken

Bij opvragen code krijg ik melding: je bent niet de kaarthouder terwijl ik dat wel ben. 

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo ErnaB en welkom bij de NS Community,

 

Ik ben bang dat er iets misgaat met het opvragen van de code. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken of alles wel goed staat betreffende jouw account.

6 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2024

Hallo ErnaB en welkom bij de NS Community,

 

Ik ben bang dat er iets misgaat met het opvragen van de code. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken of alles wel goed staat betreffende jouw account.


  • Op het juiste spoor
  • May 3, 2024

Ik wil Samenreiskorting geven en krijg de melding ‘Je bent niet de kaarthouder’. Ik ben wel de kaarthouder, wat moet ik doen?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 4, 2024

Ik wil Samenreiskorting geven en krijg de melding ‘Je bent niet de kaarthouder’. Ik ben wel de kaarthouder, wat moet ik doen?

Zoals hierboven staat contact opnemen met NS klantenservice.


  • Op het juiste spoor
  • May 18, 2024

Klantenservice heeft geen zin, duuurt oeverloos en leidt niet tot enige wijziging.

Bespaar je de moeite, NS service sucks big time!


  • May 18, 2024

Klantenservice heeft geen zin, duuurt oeverloos en leidt niet tot enige wijziging.

Waarschijnlijk hebben ze je dan niet goed begrepen, of je hebt geen recht op samenreiskorting.

Tip: neem nogmaals contact op met de NS klantenservice indien iets niet duidelijk is.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 18, 2024

Bij mij kwam die melding omdat ik ingelogd was met een andere gebruikersnaam (e-mailadres).

Je moet inloggen met het e-mailadres waarop je facturen binnenkomen, of anders inderdaad nogmaals de Klantenservice (bellen).

@M.Vlugter dat hoeft echt niet oeverloos lang te duren, heb vaak genoeg binnen enkele seconden contact gehad en het probleem is echt wel bekend bij ze.