Bij opvragen code krijg ik melding: je bent niet de kaarthouder terwijl ik dat wel ben.
Hallo ErnaB en welkom bij de NS Community,
Ik ben bang dat er iets misgaat met het opvragen van de code. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken of alles wel goed staat betreffende jouw account.
Ik wil Samenreiskorting geven en krijg de melding ‘Je bent niet de kaarthouder’. Ik ben wel de kaarthouder, wat moet ik doen?
Ik wil Samenreiskorting geven en krijg de melding ‘Je bent niet de kaarthouder’. Ik ben wel de kaarthouder, wat moet ik doen?
Zoals hierboven staat contact opnemen met NS klantenservice.
Klantenservice heeft geen zin, duuurt oeverloos en leidt niet tot enige wijziging.
Bespaar je de moeite, NS service sucks big time!
Klantenservice heeft geen zin, duuurt oeverloos en leidt niet tot enige wijziging.
Waarschijnlijk hebben ze je dan niet goed begrepen, of je hebt geen recht op samenreiskorting.
Tip: neem nogmaals contact op met de NS klantenservice indien iets niet duidelijk is.
Bij mij kwam die melding omdat ik ingelogd was met een andere gebruikersnaam (e-mailadres).
Je moet inloggen met het e-mailadres waarop je facturen binnenkomen, of anders inderdaad nogmaals de Klantenservice (bellen).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.