Skip to main content
Antwoord

Mijn e-ticket is niet te vinden

  • March 25, 2022
  • 4 reacties
  • 241 Bekeken

Ik heb een dagkaart via de app gehaald. Het is ook van mijn bankrekening afgegaan. Maar ik kan de ticket nergens meer vinden. Hij staat niet in "Mijn tickets" en ik wil niet een nieuwe ticket kopen.

 

MVG Dragga

Beste antwoord door Thom

Heel verstandig dat u niet een nieuwe koopt, u kunt beter contact opnemen met Klantenservice.

030 7515155

Normaal komt er een brief in uw mail met een link, waardoor hij in de app terecht komt. Die mail is er niet altijd meteen, na een kwartier moet hij er wel zijn. Kijk ook in de spam of junkmail. Neem dan contact op met Klantenservice. Vaak zit er een spelfout in het mailadres.

Alles sal reg kom.

4 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • March 25, 2022

Heel verstandig dat u niet een nieuwe koopt, u kunt beter contact opnemen met Klantenservice.

030 7515155

Normaal komt er een brief in uw mail met een link, waardoor hij in de app terecht komt. Die mail is er niet altijd meteen, na een kwartier moet hij er wel zijn. Kijk ook in de spam of junkmail. Neem dan contact op met Klantenservice. Vaak zit er een spelfout in het mailadres.

Alles sal reg kom.


  • Op het juiste spoor
  • August 3, 2023

Ik kom niet in mijn e-ticket en heb nog maar 20 minuten voor mijn trein maar heb geen beltegoed om ns te bellen, heb em vandaag gekocht en het is een jongeren dagkaart dal.


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • August 3, 2023

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Het kan ook via de chat, maar bedenk dat u voordat u in de trein stapt een geldig kaartje moet hebben, met een verhaal waarom u die niet heeft kunt u niet reizen.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • August 3, 2023

Ik kom niet in mijn e-ticket en heb nog maar 20 minuten voor mijn trein maar heb geen beltegoed om ns te bellen, heb em vandaag gekocht en het is een jongeren dagkaart dal.

Geen mail gehad?