beantwoord

Mijn e-ticket is niet te vinden

  • 25 March 2022
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Ik heb een dagkaart via de app gehaald. Het is ook van mijn bankrekening afgegaan. Maar ik kan de ticket nergens meer vinden. Hij staat niet in "Mijn tickets" en ik wil niet een nieuwe ticket kopen.

 

MVG Dragga

icon

Beste antwoord door Thom 25 March 2022, 23:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heel verstandig dat u niet een nieuwe koopt, u kunt beter contact opnemen met Klantenservice.

030 7515155

Normaal komt er een brief in uw mail met een link, waardoor hij in de app terecht komt. Die mail is er niet altijd meteen, na een kwartier moet hij er wel zijn. Kijk ook in de spam of junkmail. Neem dan contact op met Klantenservice. Vaak zit er een spelfout in het mailadres.

Alles sal reg kom.

Ik kom niet in mijn e-ticket en heb nog maar 20 minuten voor mijn trein maar heb geen beltegoed om ns te bellen, heb em vandaag gekocht en het is een jongeren dagkaart dal.

Reputatie 7
Badge +4

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Het kan ook via de chat, maar bedenk dat u voordat u in de trein stapt een geldig kaartje moet hebben, met een verhaal waarom u die niet heeft kunt u niet reizen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik kom niet in mijn e-ticket en heb nog maar 20 minuten voor mijn trein maar heb geen beltegoed om ns te bellen, heb em vandaag gekocht en het is een jongeren dagkaart dal.

Geen mail gehad?

Reageer