Hallo,
ik heb een tijdje terug 2 kaartjes geboekt voor naar Utrecht vandaag. Nu is mijn medereiziger ziek geworden en wil ik graag iemand anders mee nemen.
kan ik de naam die op het kaartje staan aanpassen?
Hallo,
ik heb een tijdje terug 2 kaartjes geboekt voor naar Utrecht vandaag. Nu is mijn medereiziger ziek geworden en wil ik graag iemand anders mee nemen.
kan ik de naam die op het kaartje staan aanpassen?
Dat kan niet. In de voorwaarden voor e-tickets staat duidelijk vermeld dat deze na aankoop niet meer aangepast kunnen worden.
De reden is dat als dat wel zou kunnen u zeer eenvoudig zou kunnen frauderen.
Het is dus zeer onverstandig om e-tickets al (ver) van te voren te kopen.
Als het e-ticket eenmaal geopend is, is dat helaas niet meer mogelijk. Het is in het vervolg aan te raden om de e-tickets zo laat mogelijk te downloaden (net voor vertrek).
Wanneer het ticket nog niet geopend is, kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Is het ticket wel geopend dan kan er niet gewijzigd worden. Er is ook geen restitutie mogelijk.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.