Ik heb een uur en twintig minuten geleden een treinkaartje via de NS-app gekocht maar ik heb tot nu toe de eticket nog niet ontvangen (niet als email en ook niet op de app).
İk heb om 20:44 uur online een trein kaartje gekocht om met de trein 21:59 uur van maastricht naar Geldrop te gaan, zowel in mijn mail als in de app ontving ik geen kaartje, ook niet 20, 30 en 40 min.niet, ik heb gebeld en een medewerker zei netjes het opnieuw te sturen, inmiddels de trein van 21:59 uur gemist en nog steeds niks ontvangen, weer gebeld, krijg een slecht Nederlands sprekende vrouw aan de lijn die totaal niet vriendelijk of behulpzaam was, naar een hele hoop gegevens te hebben moeten doorgeven zegt ze de tickets nogmaals te sturen, ik zeg dat ik inderdaad iets binnen zie komen maar vraag haar naar haar naam omdat ik haar ronduit bot en onbeschoft vond, weet ze haar eigen naam niet te spellen en hangt op! İk denk " Ach laat zitten" en ga naar mijn mail, kan ik mijn ticket niet ophalen, heb tot 2 x toe gebeld, en krijg enkel en alleen nog te horen hoelang de wachttijd is, inmiddels heb ik mijn tweede trein naar huis gemist (de laatste die reed) €18,70 kwijt en kom ik morgen te laat op mijn werk. Wat kan ik doen om dit wel vergoed te krijgen?
İk heb om 20:44 uur online een trein kaartje gekocht om met de trein 21:59 uur van maastricht naar Geldrop te gaan, zowel in mijn mail als in de app ontving ik geen kaartje, ook niet 20, 30 en 40 min.niet, ik heb gebeld en een medewerker zei netjes het opnieuw te sturen, inmiddels de trein van 21:59 uur gemist en nog steeds niks ontvangen, weer gebeld, krijg een slecht Nederlands sprekende vrouw aan de lijn die totaal niet vriendelijk of behulpzaam was, naar een hele hoop gegevens te hebben moeten doorgeven zegt ze de tickets nogmaals te sturen, ik zeg dat ik inderdaad iets binnen zie komen maar vraag haar naar haar naam omdat ik haar ronduit bot en onbeschoft vond, weet ze haar eigen naam niet te spellen en hangt op! İk denk " Ach laat zitten" en ga naar mijn mail, kan ik mijn ticket niet ophalen, heb tot 2 x toe gebeld, en krijg enkel en alleen nog te horen hoelang de wachttijd is, inmiddels heb ik mijn tweede trein naar huis gemist (de laatste die reed) €18,70 kwijt en kom ik morgen te laat op mijn werk. Wat kan ik doen om dit wel vergoed te krijgen?
Contact opnemen met de NS klantenservice, gezien dit een reizigers community is, kunnen wij hier helaas niet mee helpen. Zij zouden ook een klacht kunnen registreren over het eerdere voorval. (Waarschijnlijk wel alleen als de vrouw iets van documentatie heeft gedaan). https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html#:~:text=Je%20kunt%20jouw%20klacht%20indienen,%2D%20zondag%3A%2007.00%20%2D%2023.00%20uur
Via de klantenservice kun je ook een klacht over de medewerker doorgeven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.