[opgelost]
Ik heb vandaag een Jongeren dagkaart gekocht en hij verschijnt niet in de app en ontvang ik er geen email van.
Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven.
[opgelost]
Ik heb vandaag een Jongeren dagkaart gekocht en hij verschijnt niet in de app en ontvang ik er geen email van.
Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven.
Kijkt u eerst even in de mail en in de spam. Vandaar gaat hij eenvoudig naar de app. Hou in de praktijk rekening met een vertraging van een kwartier, al is het meestal minutenwerk. Er is overigens wat storing. Het gaat echt nog niet mis als de email met de ticket er niet meteen is.
Uw betaling gaat altijd aan de toezending vooraf. Vervolgens krijgt u een mail, openen, goede plek aanklikken en hij staat in uw app. Verder: zie onder, ;-)
Hoi Joost. Welkom bij de Community.
Indien je na maximaal 30 minuten nog niks hebt ontvangen wil ik je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice. Dan kan het ticket alsnog worden verzonden of eventueel worden terugbetaald.
Bedankt voor de reactie, er was inderdaad een vertraging van ongeveer 30 minuten.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.