Skip to main content

 

Beste, 

 

Bijgaand doe ik u betaalwijzen toekomen van 1x teveel betaalde NS treintickets per vandaag ingaand. De mail bevestiging van de voorgaande betaling bleef wat langer uit, waardoor ik niet zeker wist dat het binnengekomen was aan jullie zijde. Ik heb toen snel daar achteraan voor de zekerheid wederom treintickets gekocht, met het gevolg dat ik 2x een betaling achter elkaar heb gedaan. 

 

Ik heb 1x twee treintickets nodig ingaande per vandaag. Het andere teveel betaalde bedrag gelieve terug te storten op bijgaande Bunq rekening nummer van mijn persoon, B.G. Dikmoet. 

Hopende u goed op de hoogte te hebben gesteld van dit geval, verblijf ik. 

 

Alvast bedankt voor de medewerking. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Bradley Dikmoet

*telefoonnummer verwijderd door moderator*

 

Hoi Bradley Dikmoet,

Dit is geen communicatiekanaal van de klanteNService, maar een openbare reizigers-helpen-reizigers community. U kunt de klanteNService bereiken per telefoon (030-7515155), chat, of via een bericht op Facebook of Twitter.

Tevens raad ik u aan uw persoonlijke informatie (telefoonnummer) te verwijderen uit het bericht. U kunt dit doen door rechtsonder op de drie puntjes te klikken en te kiezen voor ‘Bewerk'.


Reageer