beantwoord

online treinkaartje wijzigen

  • 13 November 2023
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Ik heb een treinkaartje gekocht voor as zaterdag naar airport Amsterdam. Maar het moest naar airport Rotterdam zijn. Hoe kan ik dat wijzigen?

icon

Beste antwoord door Thom 13 November 2023, 00:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als het een e-ticket is en u heeft hem geopend, dan kan dat niet meer. Een e-ticket is helaas fraudegevoelig omdat het niet is na te gaan of er mee gereisd is of niet. Een menselijke vergissing, maar het was wijs geweest even op te letten toen de controle van de gegevens langs kwam.

 

Leuk of niet, u kunt het niet wijzigen. Zeker onaangenaam, maar de maatregel is genomen toen bleek dat er op grote schaal misbruik van e-tickets werd gemaakt. U zou uw geld dan terugkrijgen, maar met dit ticket toch gratis naar Schiphol kunnen reizen. Dat doet NS dus niet. Ik vrees dat u een extra kaartje moet kopen. Het is ongebruikelijk en zeer onwaarschijnlijk dat Klantenservice het voor u doet, maar u kunt in een enkel geval geluk hebben. 

Ik heb een treinkaartje gekocht voor as zaterdag naar airport Amsterdam. Maar het moest naar airport Rotterdam zijn. Hoe kan ik dat wijzigen?

Als je de voorwaarden voor etickets had gelezen had je kunnen zien dat ze na aankoop niet veranderd of geannuleerd kunnen worden.

Reageer