Skip to main content

Goede morgen , 

Mijn gebruikernaam “hendrik en marlene” staat voor 2 tachtig jarigen die van de auto willen overstappen naar openbaar vervoer . 

Een dagretour van Amsterdam Zuid naar Assen . 2 E Tickets : Wij vinden de site ingewikkeld . Als ik eindelijk voor 7 november de 2 tickets heb , heb ik ook 2 tickets voor 6 november , werkt mijn NS app , heb ik nog geen korting voordelen geregeld , en loop ik naar het station waarde medewerkers mijn problemen niet mogen regelen , daarna ga ik met klantenservice aan de slag die ook alleen zaken mogen regelen na ruggespraak . 

De nacht van 7 november wordt “hendrik en marlene” ziek . Dus geen reis naar Assen voor 400 Euro .   

Wij “hendrik en marlene” hebben als compensatie een korting coupon ontvangen voor onze volgende reis naar Assen . 

Ik schat onze inspanning tijd voor 2 E tickets op 3 uur . Wij moesten denken aan Kafka . 

Vriendelijke groeten “henk en marlene”

Waarom reist u niet met een bankpas of ov-chipkaart? Dan hoeft u alleen maar in- en uit te checken. Met de bankpas heeft u geen korting, met een chipkaart met abonnement heeft u dat wel.

E-tickets zijn niet nodig en leveren alleen maar frustratie op.

Tijdens het bestelproces staat dat na aankoop niet kan wijzigen of annuleren.

Dat u een coupon ontvangen hebt is een mooie service.

Voor de volgende lange reis raad ik de abonnement Dal Voordeel (met of zonder keuzedagen) of Weekend vrij aan. Tijdens het bestelproces kunt u gratis OV chipkaart aanvragen, dit duurt 7 dagen.

U betaalt met OV chipkaart (naast abonnement) alleen wat u reist.

NS abonnementen zijn na 1 maand dagelijks opzegbaar (u verliest dan wel de eventuele keuzedagen). 

Tijdens het bestelproces staat dat na aankoop niet kan wijzigen of annuleren.

Niet als je op de website vanuit de planner bestelt.

Hartelijk dank allemaal . 

“henk en marlene” 

Reageer