Ik heb 2 railrunners gekocht. We gaan morgen (1 maart) en overmorgen (2 maart) reizen. Helaas heb ik 1 van de 2 railrunners gekocht voor vandaag 28 feb ipv 1 maart. Is dit nog aan te passen?
Bladzijde 1 / 1
Railrunner als e-ticket gekocht? De datum kan niet aangepast worden, bij e-tickets is wijzigen en restitutie niet mogelijk.
Heb je het ticket nog niet geopend dan loont het de moeite om contact op te nemen met de klantenservice. Heb je hem wel geopend dan helaas, ticket kan niet meer ongeldig gemaakt worden.
Heb de railrunner uit de automaat gehaald, wanneer er niet mee ingecheckt is kun je bij een servicebalie geld terugkrijgen. Je kunt dit ook via de andere klantenservicekanalen terugvragen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.