restitutie

  • 18 February 2023
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

hallo.

wij moeten morgen voor een Chemo naar het Erasmus mc Rotterdam vanuit Leeuwarden.

nu heb ik 2 x enkele reis gekocht maar net andersom van Rotterdam naar Leeuwarden.

maar moest Leeuwarden Rotterdam wezen..

alles geprobeerd om het annuleren en gebeld met de service maar deze zei dat ik deze ticket alleen maar voor Rotterdam naar Leeuwarden kon gebruiken...wat ik erg jammer vind heb er immers voor betaald.maar net in het omgekeerde...nu middels 2 X enkele reis LeeuwardenRotterdam gekocht..

 

nu is mijn vraag kunnen jullie deze eerste 2 tickets niet omboeken voor dinsdag van dan gaan we weer naar Leeuwarden of mogelijk het geld te retourneren…

hoop dat u begrip heeft voor deze situatie en ons tegemoet wil komen.

dat zouden wij erg waarderen en xou jullie sieren reis altijd graag met jullie.

 

mvg grt 

Durk en Aafke


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Goeiemiddei FeanFan,

Het vervelende is dat tickets niet op afstand geblokkeerd kunnen worden. U zou dus alsnog met de tickets kunnen reizen. Als NS hier geld voor terug gaat geven, is de kans op fraude natuurlijk groot.

Heel zuur voor u, maar als de klanteNService al gezegd heeft dat ze niks voor u kunnen betekenen, houdt het op ben ik bang.

Reputatie 7
Badge

Ik vrees dat dit niet meer gaat lukken. Voor E-tickets die al gedownload zijn is terugbetaling helaas niet mogelijk. 

Reageer