Goedemiddag, Ik heb gisteren een kaartje gekocht om vanavond met een vriendin naar Amsterdam te reizen vanuit Uitgeest. Nu is mijn vriendin ziek en gaat de reis niet door. Hoe kan ik mijn kaartje gerestitueerd krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Als het een e-ticket is, krijgt u de kosten niet terug. Het kaartje is namelijk nog gewoon te gebruiken en dan zouden u of uw vriendin er toch mee kunnen reizen. Dat is niet na te gaan en dan wordt dus gratis met de trein kunnen. Het staat ook in de voorwaarden. Teruggave van e-tickets is te fraudegevoelig en dat doet NS dus niet.
Een kartonnen kaartje uit het automaat terugkrijgen kan wel, als de reisdag voorbij is en als er niet mee is ingecheckt. Ga naar een balie of neem contact op met Klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.