Skip to main content

Goedemorgen, ik heb zojuist een retour voor morgen gekocht van Heerhugowaard naar Amsterdam. Dit had echter niet Amsterdam moeten zijn maar Haarlem. Kan ik evengoed met deze retour naar Haarlem?

Nee, want Haarlem ligt niet op de route van uw eticket.

U kunt het beste met uw eticket naar Amsterdam Sloterdijk reizen en dan moet u een ticket Sloterdijk-Haarlem bijkopen voor het laatste stuk naar Haarlem.

Een andere optie is om met uw eticket tot Uitgeest te reizen en dan een ticket Uitgeest-Haarlem bijkopen voor het stuk naar Haarlem via Beverwijk.

Etickets kunnen indien gekocht niet meer veranderd of gewijzigd worden.

Overigens kunt u tegenwoordig ook in/uitchecken met uw bankpasje in plaats van etickets te kopen, dat is eenvoudiger en voorkomt die soort vergissingen.

Hoi Tamzin, dank je wel voor je antwoord! Ik ga een extra kaartje kopen.  Ik had een kortingcode voor samenreizen dus vandaar alvast een kaartje vooraf. Fijne dag en nogmaals bedankt.

Hoi Tamzin, dank je wel voor je antwoord! Ik ga een extra kaartje kopen.  Ik had een kortingcode voor samenreizen dus vandaar alvast een kaartje vooraf. Fijne dag en nogmaals bedankt.

Met samenreizen is het inderdaad iets anders 

Waarschijnlijk kun je die code ook gebruiken voor het 2e kaartje. Goede reis.

Let er op dat de hele groep SAMEN zal moeten reizen.

Reageer