beantwoord

Spoor magazine

  • 23 January 2022
  • 13 reacties
  • 1181 Bekeken

Graag zou ik het magazine SPOOR als papieren versie ontvangen. De laatste maanden is dat digitaal. Niet leuk om te lezen. Ik wil het blad fysiek. En niet zoals ik ergens lees om en om. Want dat is niet! Graag contact en hoe kan ik communiceren per e-mail. Waardeloos om contact te krijgen met NS klantenservice per e-mail. En dat voor een voormalig medewerker van NS.

icon

Beste antwoord door bahnrider 23 January 2022, 21:18

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Al bijna 2 jaar wordt dit blad enkel nog maar 2x per jaar als drukwerk verstuurd-je moet zelf controleren of in je mijnNS (maar mogelijk heeft ex-personeel een ander toegangskanaal) dit hebt aangevinkt-als je er nog nooit naar hebt gekeken dan vermoedelijk zal het op JA staan. Ik meen dat de laatste zo rond afgelopen sept. is verstuurd, maar weet niet zeker meer.

Daarnaast komt 2 of 3x p.jr ook een enkel digitale versie uit. Daar wordt een aankondigingsmail over verstuurd en dan kan je zoeken+clicken.

Als je duits kan lezen-de DB geeft nog elke 2 mnd (de oneven-was ook 1x per maand) het blad MOBIL uit als publieksorgaan, is gratis mee te nemen uit de ICE, veel dikker en soms zelfs lustiger als Spoor, maar geen discountbonnetjes die toch maar voor 2 zijn.

Is er geen Koppeling meer? het personeelsorgaan.

Ik zou graag spoor magazine op papiere versie ontvangen.

Bij voorbaat dank

An Dekkers

Het is niet mogelijk om via dit forum een papieren versie aan te vragen van het blad Spoor. 

Je dient in te loggen op jouw Mijn NS-account. Je komt in het dashboard. Klik rechtsboven op de pijl die naar beneden wijst. Kies 'Gegevens'. Scroll naar beneden daar vind je 'Notificaties en updates'. Aanmelden: vink 'Post' aan.

Reputatie 7
Badge +3

Het is niet mogelijk om via dit forum een papieren versie aan te vragen van het blad Spoor. 

Je dient in te loggen op jouw Mijn NS-account. Je komt in het dashboard. Klik rechtsboven op de pijl die naar beneden wijst. Kies 'Gegevens'. Scroll naar beneden daar vind je 'Notificaties en updates'. Aanmelden: vink 'Post' aan.

Dat staat bij mij aangevinkt, desondanks ontvang ik niets per post. Ook geen dagjeuit, die krijg ik digitaal en lees ik dus niet meer.

Reputatie 7
Badge +3

Dat staat bij mij aangevinkt, desondanks ontvang ik niets per post. Ook geen dagjeuit, die krijg ik digitaal en lees ik dus niet meer.

Hier idem. 

 

Die instelling in je gegevens is 

 

@MoDe Wij zijn inderdaad op de hoogte van jouw probleem. Wij vinden dit erg vervelend voor jou en zijn er mee bezig. Er is jouw een andere oplossing aan geboden, alleen vergt dat meer van jou. Mocht je hier nog steeds niet voor open staan, dien je te wachten op onze IT-afdeling. Wij betreuren dat het zo lang duurt.

@Momo Zou jij jouw gegevens willen aanvullen in jouw account zodat deze zichtbaar worden voor moderators? Dan kan ik met je mee kijken naar het probleem. Je kan eventueel later jouw gegevens weer verwijderen.

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe Wij zijn inderdaad op de hoogte van jouw probleem. Wij vinden dit erg vervelend voor jou en zijn er mee bezig. Er is jouw een andere oplossing aan geboden, alleen vergt dat meer van jou. Mocht je hier nog steeds niet voor open staan, dien je te wachten op onze IT-afdeling. Wij betreuren dat het zo lang duurt.

@Momo Zou jij jouw gegevens willen aanvullen in jouw account zodat deze zichtbaar worden voor moderators? Dan kan ik met je mee kijken naar het probleem. Je kan eventueel later jouw gegevens weer verwijderen.

Ik ben benieuwd naar die oplossing. Mijn probleem was dat ik geen actiemails, aanbiedingen, dagjeuit/spoor, nieuwsmail, extra’s voor abonnementhouders ontving per mail. Dat lijkt opgelost door een nieuw account met een nieuw wachtwoord. Het probleem wat er nu is, is dat ik aangevinkt heb bepaalde dingen zoals dagjeuit per post wilt ontvangen. En het zou fijn zijn als ik nieuwe voorwaarden ontvang. Want nu werd ik ineens geconfronteerd met een wijziging in mijn keuzedagenabonnement en wordt verwezen naar berichten die ik nooit heb ontvangen.

Overigens krijgt mijn partner met dezelfde instellingen wel post, maar heeft geen dagjeuit ontvangen.

Er was aangeboden om jouw accountgegevens te wijzigen zodat jouw gegevens niet meer bestaan in ons systeem en bij het hoofdkantoor. Als dat goed was verwerkt jou opnieuw aan te maken in ons systeem. Daarnaast moest het abonnement beëindigd worden en een nieuwe OV-chipkaart met abonnement besteld te worden.

Reputatie 7
Badge +3

Er was aangeboden om jouw accountgegevens te wijzigen zodat jouw gegevens niet meer bestaan in ons systeem en bij het hoofdkantoor. Als dat goed was verwerkt jou opnieuw aan te maken in ons systeem. Daarnaast moest het abonnement beëindigd worden en een nieuwe OV-chipkaart met abonnement besteld te worden.

Ik heb maanden geleden een nieuw account gekregen. En mijn Abonnementen opzeggen ga ik niet doen, want dat betekent dat ik mijn 2e keuzedagenabonnement kwijt ben.

Ik ben ruim 40 jaar een trouw betalende klant. De fout ligt bij jullie niet bij mij. Jullie oplossing gaat mij geld kosten.

Moet ik ook maar gaan verhuizen, zodat mijn huidige adresgegevens ook niet meer bestaan?

Badge +3

Ik vind hier wel iets van, met voor Monica nog de ‘logica’ van NS dat er in principe maar één exemplaar van SPOOR (of Dagje Uit of hoe het ook heet) naar een adres gestuurd wordt.

Die zou je dus (op naam van je partner) moeten krijgen, maar dat werkt dus ook al tijdenlang niet?

Heb de mijne van dit najaar ook nog niet gekregen, de vorige wel dubbel (heb twee Mijn NS accounts, zelfde postadres) dus twee exemplaren was geen probleem.

Vroeger wel handig, toen er nog kortingsbonnen in het magazine zelf zaten…

@MoDe Wij zijn bekend met het probleem en vinden het ook erg vervelend voor jou. Ik zeg enkel dat dit de enige oplossing is die wij kunnen bieden aan jou. Onze IT-afdeling is bezig om er voor te zorgen dat dit allemaal niet nodig is. Dit is eerder al besproken met jou.

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe Wij zijn bekend met het probleem en vinden het ook erg vervelend voor jou. Ik zeg enkel dat dit de enige oplossing is die wij kunnen bieden aan jou. Onze IT-afdeling is bezig om er voor te zorgen dat dit allemaal niet nodig is. Dit is eerder al besproken met jou.

Nogmaals ik heb een nieuw account met nieuw wachtwoord. Opzeggen van abonnementen gaat mij geld kosten omdat een 2e keuzedagabonnement niet meer kan. Het probleem bestaat al ruim 3 jaar en ligt bij jullie en niet bij mij.

Reputatie 7
Badge +2

Heb de mijne van dit najaar ook nog niet gekregen, de vorige wel dubbel (heb twee Mijn NS accounts, zelfde postadres) dus twee exemplaren was geen probleem.

Ik krijg al tijden geen Spoor per post meer terwijl ik nooit dat vinkje uit gezet heb. NS lijkt dus eerder voor je te besluiten dat je het niet meer wil. (Nou waren de laatste exemplaren die ik nog wel kreeg ook hooguit vulling voor de papierbak, want iets lezenswaardigs staat er al jaren niet meer in).

Binnenkort kan ik weer eens een adreswijziging via MijnNS ervaren. Benieuwd of dat tegenwoordig werkt, want de vorige keer draaide NS 'm ongevraagd opeens terug 🤔.

Reageer