Ik heb vorige week een jongerenticket gekocht maar het was niet gelukt dus ik kocht een nieuwe die het wel deed alleen heb ik nooit meer het geld van die ander terug gekregen. Ik had dus voor een betaald maar nooit een ticket ontvangen.
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij zijn geen medewerkers van NS, hebben geen toegang tot betalingsgegevens en kunnen geen restitutie regelen.
Je moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om je vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hoi linavanmourik,
Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
EDIT: Tochjo heeft ook niks te doen deze middag, behalve F5-en
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.