Ik wilde online een eenmalig ticket kopen, maar ik had niet genoeg geld op de kaart, het geld werd opgenomen, maar om voor de hand liggende redenen werd het ticket niet gekocht. Hoe kan ik een terugbetaling doen?
Hallo Alina1110 en welkom bij de NS Community,
Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om de ticket alsnog opgestuurd te krijgen als het geld wel is afgeschreven. Echter moet ik eerlijk zeggen dat het voor mij niet duidelijk is of het geld nou wel of niet is afgeschreven. Een terugbetaling is volgens de voorwaarden niet mogelijk.
Goedendag, vandaag heb ik een kaartje gekocht voor een trein om 15:55 en de trein verliet het station om 15:52, waardoor ik het niet gehaald heb, ik wil een terugbetaling voor 2 kaartjes
Hoewel ik onlangs contact heb opgenomen met de klantenservice, staat het terug te betalen bedrag op mijn factuur. Hoe kan ik dit oplossen?
Hoewel ik onlangs contact heb opgenomen met de klantenservice, staat het terug te betalen bedrag op mijn factuur. Hoe kan ik dit oplossen?
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult via andere kanalen contact moeten opnemen met NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.