Skip to main content
beantwoord

Terugbetaling

  • November 27, 2023
  • 8 reacties
  • 291 Bekeken

Ik wilde online een eenmalig ticket kopen, maar ik had niet genoeg geld op de kaart, het geld werd opgenomen, maar om voor de hand liggende redenen werd het ticket niet gekocht. Hoe kan ik een terugbetaling doen?

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Alina1110 en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om de ticket alsnog opgestuurd te krijgen als het geld wel is afgeschreven. Echter moet ik eerlijk zeggen dat het voor mij niet duidelijk is of het geld nou wel of niet is afgeschreven. Een terugbetaling is volgens de voorwaarden niet mogelijk.

8 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9403 reacties
  • Antwoord
  • November 27, 2023

Hallo Alina1110 en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om de ticket alsnog opgestuurd te krijgen als het geld wel is afgeschreven. Echter moet ik eerlijk zeggen dat het voor mij niet duidelijk is of het geld nou wel of niet is afgeschreven. Een terugbetaling is volgens de voorwaarden niet mogelijk.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • March 23, 2024

Goedendag, vandaag heb ik een kaartje gekocht voor een trein om 15:55 en de trein verliet het station om 15:52, waardoor ik het niet gehaald heb, ik wil een terugbetaling voor 2 kaartjes


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4220 reacties
  • March 23, 2024

@Denis Kunytskiy die vraag heeft u al in een ander topic gesteld. U heeft daar ook een antwoord op gekregen.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • June 18, 2024

Hoewel ik onlangs contact heb opgenomen met de klantenservice, staat het terug te betalen bedrag op mijn factuur. Hoe kan ik dit oplossen?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13875 reacties
  • June 18, 2024

Hoewel ik onlangs contact heb opgenomen met de klantenservice, staat het terug te betalen bedrag op mijn factuur. Hoe kan ik dit oplossen?

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult via andere kanalen contact moeten opnemen met NS klantenservice.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • February 18, 2025

Dear Sir/Madam, I am writing to express my concern regarding the invoice I received for January 2025, which amounts to €109.00. After reviewing my travel records, I have calculated that my actual expenses for the month total €48.85. This indicates an overcharge of €60.15. 

Please inform me if any additional information is required to process this request. I look forward to your prompt response. Thank you for your attention to this matter. Sincerely, Serhii Samandas


Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • 13193 reacties
  • February 18, 2025

You can find a detailed invoice for every deduction in Mijn NS (the website, not the app; go to Betaaloverzicht/My payments). That will tell you exactly what you have been charged for.

If after looking at the invoice you feel that you have been charged too much, or if you can't find the detailed invoice, then you should contact customer service directly. They can tell you what this deduction is for, and correct an incorrect invoice.

Usually, contacting customer service is most easily done by phone, as they are available 24/7 at 030-751 51 55. You may also contact them by chat (click the link Chat with NS on this page) or by sending a message on X (formerly Twitter) or Facebook.


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1451 reacties
  • February 18, 2025

We can't help you here Samandas Serhii. I'd recommend contacting our customer service