Beste NS de ltram lijn 3 naar zoetermere werkte deze maand niet. DUS, ik kon niet met de tram naar het centraal station van Den Haag. Als gevolg hiervan gebruikte ik bussen. Afgelopen maand heb ik bijna geen trein en tram gebruikt vanwege de NS die van spoor wisselde. En nu moet ik 241 euro betalen, dat is inclusief het maandabonnement en de reiskosten met de bus. Ik wil graag de maandelijkse terugbetaling van het abonnement van de afgelopen maand en opzegging van het Dal Vrij-abonnement aanvragen. Ik heb dat meerdere keren geprobeerd te annuleren, maar er was altijd de pagina die sorry aangaf, de applicatie reageert niet. Leid mij alstublieft met deze zaken. Groeten,
Geld terug van ongebruikt abonnement tijdens werkzaamheden gaat niet gebeuren, je had jouw abonnemnt kunnen terugzetten naar basis. Tram valt niet onder NS abonnement.
Als het niet lukt om.zelf het abonnement op te zeggen dan kun je telefonisch via Facebook, Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Hey AKM. Welkom bij de NS Community.
Wat MoDe al aangeeft klopt, het is niet mogelijk om een product te vergoeden omdat deze niet gebruikt is. Met een Flex product kan je je product altijd na de eerste 30 dagen stoppen om dit soort kosten juist te voorkomen. Als je dit niet gedaan hebt, is dit dus niet te vergoeden. Indien je problemen hebt met het aanpassen van je product kan je altijd contact op zoeken met onze klantenservice voor verdere hulp.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.