Skip to main content
Antwoord

ticket cancellation

  • October 4, 2021
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

Hello, I bought a Duiven - Ede Wageningen ticket today in the name of V Pronova and J Jerabek.  Unfortunately, we did not take the train today and therefore did not use the tickets.  I want to ask if the tickets can be canceled and refunded money?

Thank you, V Pronova

Beste antwoord door Sascha NS

Good afternoon V. Pronova. Welcome to the NS Community.

A ticket can only be reimbursed if you haven't collected it yet. If you haven't, please contact Customer Support and they'll help you out. 
Choosing not to use the ticket doesn't warrant a reimbursement I'm afraid.

4 reacties

Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 4, 2021

Good afternoon V. Pronova. Welcome to the NS Community.

A ticket can only be reimbursed if you haven't collected it yet. If you haven't, please contact Customer Support and they'll help you out. 
Choosing not to use the ticket doesn't warrant a reimbursement I'm afraid.


  • Op het juiste spoor
  • July 2, 2022

Mijn vluchten zijn gecancelled dus ik hoef geen tickets naar en van Schiphol. Ik wil deze cancellen en mijn betaling terugvragen. Hoe doe ik dat?


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 2, 2022

Hoi AnjavN,

In principe wordt er geen geld teruggegeven voor e-tickets. Maar je zou in dit geval contact op kunnen nemen met de klanteNService en hopen dat ze uit coulance toch iets voor je kunnen betekenen. Contact opnemen kan telefonisch (030-7515155), per chat of via Facebook of Twitter.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 3, 2022

Mijn vluchten zijn gecancelled dus ik hoef geen tickets naar en van Schiphol. Ik wil deze cancellen en mijn betaling terugvragen. Hoe doe ik dat?

Als de tickets niet gedownload zijn contact opnemen met NS klantenservice. Zijn ze wel gedownload dan declareren bij jouw reis/annuleringsverzekering.