Hoi, Ik wou binnenkort een dagje trein met m’n moeder en ik ga dan gebruik maken van een jongerendagkaart a 7,60 maar waar kan mijn moeder die dag het best gebruik van maken? Ze heeft geen ov chipkaart.
E-ticket vol tarief
Waar willen jullie naar toe?
Waar willen jullie naar toe?
Richting Deventer/Zutphen vanaf Hoogeveen
Of een Vroegboek Dal kaartje, minstens 4 dagen van tevoren boeken met 10% korting. https://www.ns.nl/uitgelicht/vroegboekdal
Let wel op dat eenmaal gedownload/geopend/geprint een e-ticket niet meer te wijzigen/annuleren is.
Een NS Dagkaart volle prijs is 55,80 euro. Anders even op de spoordeelwinkel kijken of er een leuke aanbieding tussen zit.
gewoon kaartje kopen-van machine of via online. DUS dat betekent wel dat je moet bedenken welke reis het wrodt.
Er is een ALTern: een dagkaart OFF-peak (voor ALLE OV), geldt dus ZA hele dag, maar die is rond de 44€. Enkel als chipkaartje uit automaat. Lijkt me een beetje veel.
Advies: gewoon een kaartje kopen bij de automaat. neem er eventueel de tijd voor door ruim van te voren naar het station te gaan. 4 dagen van te voren een ‘vroegboek-kaartje of e-ticket is niet echt handig, als de reis niet gemaakt wordt. Je krijgt dan geen geld terug.
Koop een Weekendvrijabonnement voor moeder van 31 euro, dat is goedkoper dan een dagkaart en ook meestal goedkoper dan een retour. U bent dan al gedekt voor uw ene. reisje, maar dan kan moeder desnoods zelfs vier of vijf weekenden vrij reizen. U koopt u er dan gewoon af en toe nog een jongerenkaartje bij, of ook Weekendvrij. ;-)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.