beantwoord

Tot hoe laat kan ik retour met mijn NS Groepsretour?

  • 16 August 2014
  • 5 reacties
  • 1476 Bekeken

We willen op een vrijdag met een groep naar Amsterdam en nu willen we gebruik maken van een Groepsretour. Nu zie ik dat het op die dag technisch mogelijk is om tot 5.55 met een ic direct terug te reizen.
Maar mag ik daar voor mijn Groepsretour voor gerbuiken ? Zo niet, tot hoe laat mag ik op een vrijdag terug reizen met een Groepsretour ?

Mvg. D. Schoofs
icon

Beste antwoord door Inge NS 16 August 2014, 15:39

Bekijk origineel

5 reacties

Dat mag tot 4:00 uur (geplande aankomsttijd) en gebruik van de ICd tussen Schiphol en Rotterdam is alleen toegestaan als er per persoon een toeslag wordt bijgekocht.
Dat mag tot 4:00 uur (geplande aankomsttijd) en gebruik van de ICd tussen Schiphol en Rotterdam is alleen toegestaan als er per persoon een toeslag wordt bijgekocht.

Dus ik moet voor 4 uur terug op bestemming zijn ?
Ja, tenzij die laatste trein vertraging oploopt en daardoor pas na 4:00 aankomt. Het gaat om de geplande aankomsttijd.

Welkom op het forum D.Schoofs!

Je NS Groepsretour is geldig op de datum die erop staat, tot de volgende ochtend 4.00 uur.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reputatie 7
Badge +4
Als je voor 4.00 instapt en de trein rijdt voor 04.00 uur, mag je je reis ook nog afmaken.

Reageer