Treinwijzer terugkoppeling | NS Community

Treinwijzer terugkoppeling

  • 14 May 2021
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Na gebruik van treinwijzer krijg ik een uitnodiging voor terugkoppeling met 3 keuzes die mijn ervaring niet weergeven en geen vrije invoer mogelijkheid. Die kan ik dus niet invullen.
 

Daarmee krijg ik niet de indruk dat NS terugkoppeling zoekt…. 


6 reacties

Hi Mobilio, en welkom bij de NS Community. 

 

Jammer dat je dit niet kan invullen. Bedoel je de vragen die je direct krijgt in de pop up na het invullen van de treinwijzer? 

Nee, ik krijg een mail met de vraag “Hoe heb je jouw geplande reis met Treinwijzer ervaren?”. 

Ik krijg dan een keuze uit drie opties: 

  • De treinreis was minder druk dan verwacht
  • De treinreis was drukker dan verwacht
  • Ik heb een andere reis gepland.

De keuze die ik (meestal) wil kiezen is “De treinreis was zo druk als ik verwachtte” en die staat er niet bij. Dan klik ik de mail dus weg, omdat ik niet iets wil invullen wat ik niet vind. 

 

Ah, ik kan me voorstellen dat dat een gemiste optie is dan. Ik zal je feedback doorgeven!

Reputatie 3

Na gebruik van treinwijzer krijg ik een uitnodiging voor terugkoppeling met 3 keuzes die mijn ervaring niet weergeven en geen vrije invoer mogelijkheid. Die kan ik dus niet invullen.
 

Daarmee krijg ik niet de indruk dat NS terugkoppeling zoekt…. 

@Mobilio Precies dezelfde ervaring als jij, zocht om die reden dit forum op.

De optie die ik (ook) had willen selecteren stond er gek genoeg niet tussen: De trein was precies zo druk als verwacht. 

De optie lijkt mij op zich ook niet negatief voor de app, omdat het iets zegt over haar voorspellende waarde. Dat dit misschien los staat van het effect dat NS beoogt is even een tweede.

Met de leeftijd van jouw topic moet ik ook vaststellen dat de terugkoppeling nog niet doorlinkt in de mailing. 

Reputatie 7
Badge +1

Als ik in die positie nog zou staan zou ik onmiddellijk stante pede dat vragen-onderzoek-opstel-buro de deur wijzen en een bekwamere zoeken. Dat is iets wat elke student zo ongeveer in de eerste 2 weken van die opleiding al te horen krijgt

Net zo iets als met de huidige IT-technieken mensen altijd tot een antw. forceren over welk onderwerp dan ook, zelfs als ze er totaal niks mee te maken hebben gehad

Badge +3

Jongens en meisjes, het gaat maar om een ‘opvolging’, waar je niet aan mee hoeft te doen… 

Dat er een antwoordmogelijkheid ontbreekt (alles geheel naar verwachting) en dus niets toe te voegen, tja.. :rofl:

Reageer