Ik heb per ongeluk twee dagkaarten gekocht voor jongeren tot 18 jaar, maar natuurlijk slechts gebruik gemaakt van één kaart. Is het mogelijk om het bedrag van de ongebruikte kaart terug te krijgen?
Alvast bedankt voor uw hulp en
begrip!
Ik heb per ongeluk twee dagkaarten gekocht voor jongeren tot 18 jaar, maar natuurlijk slechts gebruik gemaakt van één kaart. Is het mogelijk om het bedrag van de ongebruikte kaart terug te krijgen?
Alvast bedankt voor uw hulp en
begrip!
Goedemiddag
Helaas kan ik jou via dit Forum niet helpen met jouw vraag. Meestal is het niet mogelijk om een restitutie te krijgen na de aankoop van een e-ticket. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X.
Alleen ze op naam van de dezelfde persoon zijn en voor dezelfde datum heeft het zin om contact op te nemen met de Klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.