Skip to main content

hallo heer of mevr

ik heb vandaag 2 x retour op mijn naam gezet is ook gelijk voor mijn vrouw

kan dat?dus ik heb 1 retour voor mijn en mijn vrouw staat wel mijn naam op die retour 2 x

kan dat ?

vriendelijke groeten gerrit

E-tickets zijn persoonlijke tickets. Die van uw vrouw moet op haar naam staan. E-tickets kunnen niet gewijzigd worden, maar omdat je 2 dezelfde tickets hebt, raad ik je aan om telefonisch, via X, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice.

Hi kampie, welkom op onze NS Community. Dit gaat niet, ben ik bang. Je dient het ticket van mevrouw op mevrouw haar eigen naam te zetten. Je kan voor een identiek ticket wel een couponcode voor een nieuw ticket voor je vrouw krijgen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hi kampie, welkom op onze NS Community. Dit gaat niet, ben ik bang. Je dient het ticket van mevrouw op mevrouw haar eigen naam te zetten. Je kan voor een identiek ticket wel een couponcode voor een nieuw ticket voor je vrouw krijgen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

hi

hoe doe ik dat contact met klanten service  waar op klikken ik weet het niet anders me geld terug dan opnieuw

hi

hoe doe ik dat contact met klanten service  waar op klikken ik weet het niet anders me geld terug dan opnieuw

Je kunt het beste even bellen met 030 751 51 55

Reageer