Skip to main content
beantwoord

vergissing

  • April 4, 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Ik heb een ticket van Best naar Schiphol besteld, maar dat moet van Schiphol naar Best zijn. 

Beste antwoord door MoDe

Als je het ticket gedownload/indeappgezet hebt dan heb je pech. E-tickets kunnen niet meer gewijzigd worden. Je kunt ook geen geld terug krijgen.

Heb je het ticket nog niet gedownload/indeappgezet dan kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13875 reacties
  • Antwoord
  • April 4, 2023

Als je het ticket gedownload/indeappgezet hebt dan heb je pech. E-tickets kunnen niet meer gewijzigd worden. Je kunt ook geen geld terug krijgen.

Heb je het ticket nog niet gedownload/indeappgezet dan kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.