Ik per ongeluk het verkeerde eindstation in Amsterdam in mijn e-ticket geselecteerd. Duivendrecht ipv Bijlmer arena. Kan dit nog gewijzigd worden
Nee. Wat is uw vertrekstation?
Amersfoort centraal
Dan kunt u het beste vanuit Duivendrecht naar Amsterdam Bijlmer wandelen.
Duivendrecht ligt 1 station voor Amsterdam Bijlmer ArenA, je zou eventueel de metro kunnen pakken van Duivendrecht naar Amsterdam Bijlmer ArenA? Of uh, ja wandelen / fietsen zoals Vareo aangaf.
Met de metro is zelfs nog goedkoper dan met de trein .
Gekochte treinkaartjes zijn definitief. Wijzigingen aanbrengen of annuleren is niet mogelijk.
Voor de volgende keer; u kunt met uw pinpas of creditcard in en uitchecken (bij trein, bus, tram en metro), waarna de kosten automatisch worden afgeschreven. Zie www.ovpay.nl. U betaalt dan vol tarief.
Reist u vaak in het weekend met de trein, overweeg dan abonnement NS weekend vrij of NS weekend voordeel.
Voor betaling worden traject, datum en naam bij bestellen in de app weergegeven. Heb je dat gemist? Na betaling is wijzigen en restitutie bij e-tickets niet meer mogelijk.
Het beste kun je de adviezen hierboven, wandelen of metro opvolgen.
Ik vermoed dat je bij controle tussen Duivendrecht en Bijlmer (als bestemming op een e-ticket) een conducteur helemaal niet moeilijk zal doen.
Maar dan wel op Bijlmer mijn trein uit
Voor een concertbezoek (Ziggo/AFAS) maakt de wandeltijd vanaf station Duivendrecht of Bijlmer ArenA niet eens veel uit. Case closed
De IC Schiphol stopt alleen niet op Duivendrecht. En omreizen is te veel gedoe.…
Daarnaast kunnen we helemaal niet garanderen dat de conducteur er niet moeilijk over doet, dus ik zou het risico persoonlijk niet nemen.
De IC Schiphol stopt alleen niet op Duivendrecht. En omreizen is te veel gedoe.…
Daarnaast kunnen we helemaal niet garanderen dat de conducteur er niet moeilijk over doet, dus ik zou het risico persoonlijk niet nemen.
Gedoe of niet, maar vanaf waar zou je naar Duivendrecht willen en toch op Bijlmer willen uitstappen?
Dat ‘niet moeilijk doen’ (met eventueel een preek van de HC) is mijn eigen mening.
Ik denk niet dat iemand een ticket naar Duivendrecht zou kopen om een paar cent te besparen als je eigenlijk naar Bijlmer ArenA wilt (ik noemde al concertbezoek in die omgeving)
Inderdaad, ga maar lopen/wandelen dan!
Dit is 1 van de adviezen voor TS
Makkelijk te doen dus.
De IC Schiphol stopt alleen niet op Duivendrecht.
Vanuit Amersfoort wel degelijk. Maar zoals al genoemd is de metro voor het laatste stukje het handigste alternatief. Sowieso het snelste, want ik geloof dat de overstap op Duivendrecht van de IC uit Amersfoort op de Sprinter naar Bijlmer ArenA 20 minuten is.
Vanuit Amersfoort wel degelijk. Maar zoals al genoemd is de metro voor het laatste stukje het handigste alternatief. Sowieso het snelste, want ik geloof dat de overstap op Duivendrecht van de IC uit Amersfoort op de Sprinter naar Bijlmer ArenA 20 minuten is.
Als dat zo is loop je in die 20 minuten ook met gemak van Duivendrecht naar Bijlmer, en als het om concertbezoek gaat nog minder (want vanaf Bijlmer moet je dan ook nog lopen). Vergeet de optie met een sprinter of metro dus.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.