Ik heb per ongeluk een verkeerd ticket besteld van Amersfoort naar leiden.
Inmiddels heb ik het juiste ticket besteld ( Zwolle leiden ).
Zou ik het bedrag van het ticket teruggestort mogen krijgen?
Mvg,
Floris
Ik heb per ongeluk een verkeerd ticket besteld van Amersfoort naar leiden.
Inmiddels heb ik het juiste ticket besteld ( Zwolle leiden ).
Zou ik het bedrag van het ticket teruggestort mogen krijgen?
Mvg,
Floris
Als het een e-ticket is en het is geopend, dan krijgt u het geld niet terug. U kunt er namelijk gewoon mee reizen, dat is niet na te gaan. E-tickets worden bijna nooit terug gegeven, hooguit als fraude onmogelijk is.
Voor uw vraag kunt u hier niet terecht, wij kunnen er niets aan veranderen. U kunt contact opnemen met Klantenservice. Maar ik denk dat u weinig kans maakt.
Hey FlorisPostmes. Welkom bij de NS Community.
Thom heeft hier het goede antwoord al gegeven. Verder heb ik ook de ordernummers uit je post verwijderd, het is niet handig om dit openbaar te plaatsten.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.