beantwoord

verkeerde datum

  • 24 February 2023
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb perongeluk een jongeren daluren kaart gekocht met de verkeerde datum. Kan ik mijn geld terug krijgen of de datum veranderen?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 24 February 2023, 09:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Jesse Lensen,

Nee. Een ticket kan niet op afstand ongeldig gemaakt worden, dus je zou er dan alsnog mee kunnen reizen.

Alleen als je het ticket nog niet geopend hebt, kun je contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter, om te kijken of zij nog iets voor je kunnen betekenen.

Reputatie 7
Badge +3

Nee. E-tickets kunnen niet gewijzigd worden en er wordt geen geld terug gegeven. Staat in de voorwaarden. E-tickets kunnen niet ongeldig gemaakt worden als je ze al in de app gezet hebt. Staat het ticket nog niet in de app dan zou je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice.

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt er het beste maar gewoon mee reizen op die dag. Anders is je geld weg. Als het gewijzigd zou worden kun je met je oude kaartje nog gewoon reizen en dan zou bij verandering van de datum  je twee kaartjes voor de prijs van één krijgen. Dat doet NS natuurlijk niet.

Reageer