beantwoord

Verkeerde datum e-ticket

  • 20 August 2023
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb 2 kaartjes gekocht online via de app. Dat zijn 2 keer een dagretour Zaandam-Zandvoort aan zee. Ik wil deze op vrijdag 25 augustus en zaterdag 26 augustus gebruiken. Nu staat er bij de e-tickets geldig op 20-08-2023. Ik wist niet dat dat aan datum gekoppeld zat. De datum van 20-08-2023 is de datum van vandaag. Kan de datum ook verandert worden van de 2 kaartjes naar 25-08-2023 en 26-08-2023?

icon

Beste antwoord door Vareo 20 August 2023, 19:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Nee, ik vrees van niet. Maar u kunt het proberen bij de klantenservice. Volgende keer kunt u beter met betaalkaart inchecken.

Reputatie 7
Badge +3

Nu wil het kopen van een kaartje in de app voor een andere dag wel eens misgaan, zeker als men op meerdere dagen naar de planning kijkt. Maar voor de betaling worden en de voorwaarden (na aankoop wijzigen en/of restitutie niet mogelijk) en traject + datum aangegeven. Kloppen datum en/of traject niet dan kunnen deze voor betaling gewijzigd worden. Na betaling kan dit niet meer. Heb je de kaartjes nog niet in de app gezet, dan kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Eenmaal in de app of gedownload heb je een geldig kaartje welke niet meer ongeldig gemaakt kan worden.

Onbegrijpelijk dat mensen nog steeds deze problemen op hun hals halen in plaats van met hun bankpasje in en uit te checken.

Reageer