Ik heb vandaag 2 treinkaartjes gekocht maar dat zou voor morgen moeten zijn. Kan ik mijn geld terug krijgen of het omruilen voor morgen?
Bladzijde 1 / 1
Ik ben bang van niet. Neem anders contact op met de klantenservice.
Als je de voorwaarden had gelezen die je aangevinkt hebt voor betaling dan had je geweten dat e-tickets na betaling niet meer gewijzigd kunnen worden en er geen restitutie mogelijk is.
Mocht je de tickets nog niet gedownload hebben dan loont het vaak de moeite om telefonisch, via X, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.