beantwoord

verkeerde datum kaartjes

  • 9 September 2023
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Goedendag ,

 

ik heb de verkeerde datum geselecteerd . Wij reizen maandag  11-9-2023 vanaf Schiphol (deze kaartjes heb ik opnieuw gekocht net ) maar Rottedam.

 

in de snelheid had ik eerder de verkeerde datum geselecteerd : maandag 18-9-2023. En dus betaald . Met de3ze kaartjes gaan we nooit reizen . We komen namelijk maandag 1-9 aan terug vakantie en hebben de trein nodig . 
 

ik kan de vliegtickets toesturen als bewijs ? 
 

ik hoop het geld terug te kunnen krijgen.

 

mvg,Fatina de Rouw 

icon

Beste antwoord door Laura NS 9 September 2023, 16:54

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op onze NS Community, Fatina. Oei, dat is erg vervelend. Als je ze nog niet hebt geopend, dan kan er eventueel coulance worden toegepast. Neem hiervoor contact op met onze NS Klantenservice. Als ze wel al geopend zijn, dan kan daar niks meer aan worden gedaan.

Reageer